תכנון אדריכלי

בונים בית? למה רצוי להיעזר במשרד אדריכלות?

אם החלטתם לבנות בית פרטי ולהגשים את החלום, יש עוד דברים שחייבים לעשות עוד לפני כן, כמו הגעה למשרדו של אחד האדריכלים המובילים בארץ בכדי לקבל ממנו סיוע וייעוץ. את מה שהם יודעים לעשות, אנחנו לא. בונים בית? למה רצוי להיעזר במשרד אדריכלות?

עוד לא בניתם בית, מה הלאה?

רק אדריכל מנוסה ומקצועי אשר היה מעורב בלא מעט פרויקטים, מומחה לתכנון אדריכלי, יוכל לתכנן לכם את הבית על פי טעמכם, בית מעוצב ופונקציונאלי. בהחלט אין זה הזמן לוותר על שירותיו, כאשר תיצרו קשר ותגיעו לפגישת ייעוץ, כבר תדעו במה זה כרוך. 

רכשתם שטח אדמה?

כעת תזדקקו לגורם מקצועי שיתכנן ויעצב עבורכם את הבית. לא כדאי לוותר על שירותי האדריכל, הוא זה  שעושה את כל ההבדל בין ריצות אין ספור לרשות ובודק את הנכס עוד טרם הרכישה.

מדוע כדאי להתייעץ עם אדריכל מקצועי וותיק?

אדריכלים עם ניסיון רב בעבודות בניה, המודעים ומכירים את נושא ההיתרים והתקנות,  יוכלו לסייע לכם לבנות גם להשיג את טופס 4 הכה חשוב.

מומלץ בחום ליצור קשר עם משרד האדריכל, לבוא לפגישת ייעוץ ותוכלו לקבל את כל האינפורמציה על בנית בית חדש, כאשר אתם יוצרים רק קשר טלפוני, הייעוץ ניתן לכם בחינם.

מהו בדיוק טופס 4?

לא כל כך פשוט לקבל היתר לטופס 4. זוהי סוג של תעודת גמר, המעידה כי הסתיים פרויקט הבניה. את האישורים יש לקבל מחברת החשמל,  תאגיד המים וכמובן בעת האכלוס. כמו כן האדריכל עוסק גם במבנים ישנים שעדיין לא קיבלו טופס 4. פנו עוד היום לאחד ממשרדי האדריכלות המובילים בארץ, קודם כל כדאי לקבל מהם ייעוץ ראשוני וכמובן להכיר את צוות העובדים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד